به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

آموزشگاه آنلاین استاد سعید 

تعیین سطح 

تعیین سطح توسط مدرسین و کارشناسان آموزشگاه استاد سعید انجام می شود ، تعیین سطح به صورت شفاهی و با هماهنگی از قبل به مدت 15 الی 20 دقیقه انجام میشود و طبق سطح دانشی دانش پذیر در دوره مورد نیاز آماده ثبت نام میشود .

شرایط عضویت 

طبق قوانین سایت ، برای عضویت در سایت استاد سعید ابتدا باید به قسمت عضویت (حساب کاربری) سایت بروید ، در این بخش اطلاعاتی را باید وارد کنید از جمله : نام  ، شماره موبایل و رمز عبور و در نهایت بر روی ثبت نام کلیک کنید .

برای ورود به وبسایت از دو روش میتوانید استفاده کنید : (1) رمز عبور (2) دریافت رمز یکبار مصرف .

ثبت نام و خرید دوره :

دانش پذیران بعد از اینکه توسط مدرسن آموزشگاه استاد سعید تعیین سطح شدن ، می توانند با توجه به دوره مورد نیاز شروع به خرید آن دوره در همین وبسایت استاد سعید بکند . 

خرید دوره به صورتی می باشد که دانشپذیر پس از عضویت در سایت و انتخاب دوره آموزشی و پرداخت آن از طریق درگاه متصل به وبسایت می تواند دوره خریداری شده را در قسمت داشبود خود ببیند و شروع به یادگیری کند .

نکته : مدیر آموزشگاه استاد سعید در بازه های زمانی مختلف مانند : (روز های خاص ، ولادت ها و شرایط ویژه آموزشگاه و ….) کد های تخفیفی به عنوان عیدی و … بر روی دوره های اموزشی قرار می دهد که شما مکی توانید از آن استفاده کنید .

استرداد شهریه :

استرداد به معنی بازگشت هزینه دوره به دانشپذیر می باشد که طبق شرایط خاص ، سیاست حریم خصوصی مشخص شده آموزشگاه استاد سعید صورت میگیرد .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران آموزشگاه استاد سعید همراه باشید .