به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چهار بانک رایگان

710 بازدید

چند سالی بود در فکر دو بانک آموزشی کاربردی برای زبان آموزها بودم، یک بانک‌ عکس نوشته‌های مفید و انگیزشی از صحبت‌های بزرگان و شعرا و اتفاقات روزمره، و دیگری بانک کلیپ‌های کوتاه از فیلم‌ها و ویدیوهای آموزشی و یا کلیپ‌های انگیزشی که توسط خود خارجی‌ها در پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودشان تولید و دست به دست میشود.

فایده بانک ویدیو و متن کوتاه چیست؟

چون همین‌طور که می‌دانید زبان را باید داخل متن‌های واقعی (نوشتاری، صوتی، چند رسانه‌ای) که میشود فهمید باید یاد گرفت دقیقا مثل زبان مادری، علاوه بر این نکته، متن‌های کوتاه حکم شکلات را دارد که دهن را شیرین می‌کند و سیم آدم را به زبان آموزی وصل نگه می‌دارد. و چون که عمدتا این متن‌ها توسط خود خارجی‌ها تولید میشود خیلی کاربردی و مفید است. از طرفی هم‌ به خاطر شرایط خاص فضای اینترنت و تهدیدهای آن برای کودکات و نوجوانان و یا محدودیت‌های خانوادگی بعضی از زبان آموزها و مهم‌تر از همه با به میان اومدن موضوع فیلترینگ و محدودیت‌های دسترسی به تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک و از کار افتادن خیلی از فیلترشکن‌ها، تصمیم گرفتم که دست به کار شوم و حداقل محتوای زبانی مورد نیاز زبان آموزان دوره‌های مختلف را در حد توان، تامین کنیم.

برآورده شدن آرزوی قدیمی

خدا رو شکر دی ماه۱۴۰۱ توانستیم این چهار بانک را راه‌اندازی کنیم و روزانه محتواهای خوب آموزشی زیادی را در چهار سطح زبانی مختلف توی پیامرسان گپ بارگذاری کنیم. یک سوال که ممکن است براتان پیش بیاید:

چرا پیامرسان گپ؟

  • اول از همه: محدودیت حجمی ندارد.
  • دوم: پیامرسان ابری، محتواها را پاک نمی‌کند.
  • سوم: خطر فیلترینگ برایش وجود ندارد.

نحوه دسترسی به بانک محتوای آموزشی رایگان

برای دسترسی به بانک محتوای دیجیتال رایگان ابتدا باید پیامرسان گپ را نصب کنید و بعد از آن روی لینک‌های زیر مربوط به هر بانک کلیک کنید و از دنیای بی نهایت محتواهای کوتاه و سطح بندی شده با ویدیوهای زیرنویس شده و عکس نوشته‌های گویا لذت ببرید 

متن‌های کوتاه (العربية)
کلیپ‌های آموزشی (العربية)

متن‌های کوتاه (English)
کلیپ‌های آموزشی (English)

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostadsaeed.com/?p=23750
اشتراک گذاری:
سعید اسحاقی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد چهار بانک رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.