به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آپارات آموزشگاه آنلاین استاد سعید

1404 بازدید

دی ماه سال 1397 در حالی که با دوچرخه به محل کار می‌رفتم، تصمیم گرفتم یک کانال برای اشتراک گذاری ویدیو، متن، صوت و… در پیام‌رسان ایتا، تلگرام و بعدها سروش راه‌اندازی کنم و همان لحظه با اینکه در مسیر بودم این تصمیم را عملی کردم. کم کم مطالب مناسبتی و هر موضوعی که برایم جذاب بود را بارگذاری کردم. ولی به شدت می‌خواستم که مطالب توی نتایج جستجو در گوگل بیاید تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند اما خب شدنی نبود! 

شروع یک حرکت بزرگ

سال ۹۸ با شروع کرونا به فکر تأسیس سایتی با محوریت آموزش آنلاین زبان افتادم، اینجا بود که دست به کار تولید محتوا و جمع آوری ویدیوهای و مطالب آموزنده با کیفیت برای کلاس‌های تینی تاک، آموزیار انگلیسی و آموزیار عربی و فرایار عربی و فرایار انگلیسی شدیم. از اون روز بیش از ۳ سال گذشته و الان خدا را شکر تمام ویدیوها و مطالب ما داخل گوگل هم قابل جستجو است.

تا امروز به کجا رسیدیم؟

ولی امروز که این مقاله را می‌نویسم با کار شبانه روزی و تلاش همکاران و تعدادی از زبان آموزان عزیزم توانستیم:

نزدیک به 6000 ویدیو، به انگلیسی و عربی در موضوعات مختلف:
فیلم و سریال
کارتون
قصه
سخنرانی
اخبار
ویدیوهای آموزشی

داخل صفحه آپارات استاد سعید بارگذاری کنیم، که تا امروز تعداد بازدید ویدیوهای صفحه‌ی آپارات استاد سعید به مرز ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ بازدید رسیده و توانستیم خیلی از ویدیوها را زیرنویس کنیم.

بعد از طبقه بندی ویدئوها در موضوعات متنوع و با کیفیت مناسب؛ با تصمیم بر تولید محتوا خالص مخصوص موسسه آنلاین استاد سعید تصمیم به تاسیس یک کانال دوم در صفحه آپارات گرفتیم تا بتوانیم علاوه بر ویدئوهای آموزشی و سرگرمی جذاب یک منبع تخصصی آموزشی با سطح کیفیت آموزشگاه آنلاین استاد سعید در نظر بگیریم. این کانال با عنوان آپارات استاد سعید با نمونه‌های کلاس‌های آنلاین، دورهمی، انواع جشنواره‌های آموزشی و ویدئوهای تخصصی منتظر نگاه شما عربی دوستان و عشاقان زبان انگلیسی است. 

خبر شیرین برای شما

این که همه ویدیوها به صورت دسته بندی شده در یک فهرست جمع و جور و پویا گردآوری شده و در نظر گرفتیم که در اختیار شما قرار بدیم تا ازش لذت ببرید. فقط کافیه روی دکمه زیر بزنید و فایل PDF فهرست پخش را دانلود و شروع به یادگیری رایگان زبان کنید. و همچنین تمام ویدیوها دارای قابلیت دانلود هستند تا بتوانید در هر زمان و مکان به صورت آفلاین از ویدئوها لذت ببرید. 

کانال‌های بانک ویدیو کلیپ و بانک عکس نوشته‌ها که بعدها در پیام رسان گپ به دنبال همان هدف قبلی راه اندازی کردیم و به دلیل عدم امکان ارسال عکس و صوت و ویدیوهای بسیار کوتاه دست به راه اندازی این چند کانال کاربردی زدیم که شما هم می‌توانید با یک کلیک اینجا به آن بپیوندید.  

چطوری دسترسی به ویدیوهای آپارات استاد سعید پیدا کنم؟

خیلی ساده است. سه روش برایتان طراحی کردیم که ساده و آسان به هر ویدیویی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

1. روش اول: وارد صفحه آپارات استاد سعید بشوید و سپس روی لیست پخش بزنید.

2. روش دوم: بر روی موبایل یا کامپیوتر خود ابتدا یک برنامه PDF خوان نصب کنید و سپس روی دکمه دانلود زیر بزنید و لیست پخش را دانلود کنید و لذت ببرید. داخل این لیست پخش ویدیوهای عربی و انگلیسی از هم تفکیک شده است.

3. روش سوم: بدون نیاز به نصب برنامه‌ای و یا رفتن به آپارات و یا دانلود فایل PDF در بخش زیر می‌توانید به لیست پخش ویدیوهای آپارات دسترسی داشته باشيد و هر بخشی را که تمایل داشتید را تنها با کلیک کردن روی تصویر سمت راست آن بخش مشاهده کنید.

فهرست بانک ویدیوهای آموزشی آپارت

برای مطالعه کلیک کنید

فهرست بانک ویدیوهای آموزشی آپارت

برای استفاده از امکانات کامل این فایل از PDF خوان بروز استفاده کنید. ضمنا این فایل را در اختیار دیگران قرار دهید. سپاس

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostadsaeed.com/?p=23771
اشتراک گذاری:
سعید اسحاقی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آپارات آموزشگاه آنلاین استاد سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.