به نام پروردگار سخن

برنامه استیسی و بابایی (عربی)

1043 بازدید

ماجراهای استیسی و بابایی

یک فضای دخترانه!
ماجراهای با نمک یک پدر و دختر،
پیدا کردن روش های یادگیری زبان‌، همیشه دغدغه ای برای متخصصان زبان و زبان آموزان بوده است‌، چرا که یادگیری زبان در هر سن و سالی احتیاج به روش‌ها و متد‌های مخصوص خود دارد‌، مجموعه‌هایی مانند استیسی و بابایی مانند راهی میان بر در یادگیری زبانی جدید برای بچه‌ها و کودکانمان است‌. بعد از انتشار این نوع مجموعه‌ها در پلتفرم یوتیوب‌، بلافاصله مردم به تاثیر به سزای این نوع برنامه ها در سرگرمی و یادگیری زبان کودکان و نوجوانانشان پی برده اند‌.

استیسی در یک فضای دخترانه‌ی صورتی‌! برایمان یک مجموعه دوست داشتنی پر از قصه‌های با نمک و ساده دارد‌. استیسی و پدرش مهمان خانه‌هایمان می‌شوند و با زبان ساده ی خود ، جملات پر کاربردی را در زبان عربی به ما آموزش می‌دهند و یک برنامه‌ی بسیار سرگرم کننده را ارائه می‌دهند‌.

مجموعه استاد سعید با ارائه مجموعه استیسی و بابایی به زبان شیرین عربی فصیح، این فرصت طلایی را برای علاقه مندان به زبان عربی آماده کرده است تا کودکان و نوجوانان نیز با دیدن هر قسمت این مجموعه بسیار جذاب با اطلاعات روزمره و کاربردی آشنا شوند. با شرکت در دوره ی کاوش کودک و نوجوانان ما با استفاده از بروز ترین روش‌های آموزش آشنا می‌شوند و از برنامه هایی مانند استیسی و بابایی به کشف اصطلاحات جدید می‌رسند.

با نوشتن دیدگاه خود به این نوشته امتیاز بدهید
2.3/5
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostadsaeed.com/library/?p=4285
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
سعید اسحاقی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد برنامه استیسی و بابایی (عربی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

اینستاگرام

یوتیوب

تلگرام

واتساپ

آپارات

روبیکا

سروش

ایتا

آی گپ

گپ

در وب سایت استاد سعید شما دسترسی به هزاران محتوای آموزشی دارید؛ همچنین ما دائما در حال تولید دوره های آموزشی و کاربردی زبان ها برای شما هستیم. برای یادگیری زبان فقط کافیه تلاش با برنامه داشته باشید.