به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حروف الفبا انگلیسی

420 بازدید

همه چیز درباره ی حروف الفبا انگلیسی

اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی هستید حتما می‌دانید که حروف الفبای انگلیسی از آن قسمت‌هایی‌ست که نقش بسیار مهمی را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی ایفا می‌کند. 

ما به حروف الفبا برای تلفظ کلمات، خواندن جملات، نوشتن کلمات و هر ارتباط‌گیری با رسانه‌های انگلیسی زبان نیازمندیم. این نکات تنها قسمتی از نیازهای ما به حروف الفبای انگلیسی‌ست که میتوانیم از آن بهره مند شویم. 

حروف الفبای انگلیسی

حروف الفبای انگلیسی مبتنی بر حروف لاتین است. زبان انگلیسی 26 حرف دارد که این حروف در بسیاری زبان‌های اروپایی مانند “فرانسوی و اسپانیایی” مشترک است.

حروف A-E-I-O-U مصوت و بقیه صامت هستند.

الفبای انگلیسی

این مقاله تمامی حروف زبان انگلیسی به شما معرفی شده است. شما در این لیست میتوانید تک تک حروف زبان انگلیسی را بشناسید، با نام آن ها آشنا شوید و با دیدن ویدئو هر یک از ویدئوها نحوه نوشتن این حروف را کشف کنید. 

اگر به دنبال نکات بیشتر برای هر کدام از این حروف هستید، لطفا به مقاله مختص هر حرف سری بزنید. تیم آموزشگاه آنلاین استاد سعید برای هر کدام از حروف الفبای انگلیسی مقاله‌ی تخصصی را در نظر گرفته است که میتوانید سرچ نام حرف در سایت آموزشگاه آنلاین استاد سعید آن را مطالعه کنید و یا در این مقاله بر روی نام هر حرف انگلیسی به صورت خودکار مقاله مورد نظرتان را دریافت کنید. 

توجه داشته باشید این لیست به ترتیب اصلی حروف الفبای زبان انگلیسی نیست! در نهایت مقاله شما میتوانید ترتیب اصلی حروف الفبای انگلیسی را کشف کنید. لیست زیر بر اساس استاندارد طراحی شده کتاب سرزمین الفبا “Alphabet Land” توسط تیم آموزشگاه آنلاین استاد سعید که با مراجعه به آن کتاب میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کشف کنید.

الفبای زبان انگلیسی

لیست زیر برای هر حرف در زبان انگلیسی سه ویدئو قرار داده است که شما با دیدن این سه ویدئو اطلاعات لازم هر حرف را کشف خواهید کرد.   1️⃣ ویدئو اول معرفی حرف، صدا و ملموس ترین مثال‌ها با آن حرف است،  2️⃣ ویدئو دوم نوع تلفظ حرف را به درستی به شما آموزش می‌دهد و   3️⃣  ویدئو سوم به طور تخصصی نحوه نوشتن این حرف را در اختیار شما می‌گذارد. برای کشف اطلاعات بیشتر درباره‌ی حرف مد نظر خود بر روی نام آن حرف کلیک کنید تا مقاله تخصصی هر حرف انگلیسی را بخوانید.

حرف U u

آ

حرف E e    

حرف H h    

ترتیب حروف الفبای انگلیسی

ترتیب رسمی حروف انگلیسی بر این اساس است: 

Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv, Ww, Xx, Yy, Zz

حروف انگلیسی

اگر به دنبال یادگیری حروف الفبا به همراه موسیقی هستید، از مقاله “ترانه الفبای انگلیسی” استفاده کنید. این مقاله مجموعه کاملی از آهنگ‌های آموزشی حروف الفبای انگلیسی است که در اختیار شما قرار داده شده است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostadsaeed.com/?p=27572
اشتراک گذاری:
مبینا مردانزادة
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد حروف الفبا انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.