به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به نام پروردگار سخن

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

7 قسمت کوله‌پشتی رایگان شد

2945 بازدید

دوره آفلاین کوله‌پشتی لهجه‌ى عراقی ویژه اربعین یک دوره‌ى کوتاه مدت است که برای مشتاقان زیارت امام حسین علیه السلام در ایام اربعین به کشور عراق طراحی و تولید شده است. این محصول نتیجه‌ى تلاش شبانه روزی تیم تولید محتوا و تیم عرب زبان آموزشگاه آنلاین استاد سعید  است. این دوره برای آن دست از زائران أبا عبدالله(عليه السلام) را كه هيچگونه آشنايى با زبان عربى ندارند ولى علاقمند به ارتباط با مردم عراق مى‌باشند طراحی شده است. البته کوله پشتی لهجه عراقی در ایام دیگر هم مفید و راهگشا خواهد بود.

بسته آموزشی کوله پشتی لهجه عراقی داری 40 بخش است که در فصل کاربردی دسته بندی شده است. از این 40 بخش 7 بخش کاربردی آن رایگان شد.

با کوله‌پشتی قفل زبانت را بشکن!

با صرف یک ساعت به راحتی می‌توانید قفل زبان‌تون را در سفر به عراق بشکنید و با عراقی‌ها به لهجه شیرین عراقی سلام علیک و احوالپرسی کنید، اسم یک نفر را به لهجه عراقی بپرسید، اسم شهر محل سکونت خودتان را به لهجه عراقی بگویید و شهر و یا کشور محل سکونت طرف مقابلتان را بپرسید و بعد از دوست شدن به شماره تلفن دوستتان را به لهجه عراقی بگیرید و در پایان از آن‌ها تشکر کنید و خداحافظی کنید.

بخش های بسته آموزشی کوله پشتی

🔵 سلام کردن

🔵 احوالپرسی کردن 

🔵 پرسیدن اسم

🔵 پرسیدن ملیت 

🔵 شماره تلفن 

🔵 تشکر کردن 

🔵 خداحافظی 

برای دسترسی به بسته رایگان کوله‌پشتی لهجه عراقی، عبارت free_kooleposhti را در تلگرام جستجو کنید و یا با زدن روی دکمه زیر به آسانی وارد دوره شوید. فقط تلگرام را حتما بروزرسانی کنید و پیشنهاد می‌کنیم حتما از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید.

موضوعات 40 گانه بسته آموزشی کوله پشتی لهجه عراقی

🔺 الگوبرداری از زبان مادری🔺 گامهای طلای یادگیری لهجه🔺 احوالپرسى🔺 کلیدهای کشف واژگان🔺 پرسیدن نام🔺پرسیدن ملیت 🔺 شماره تلفن🔺 پرسیدن سن🔺 پرسیدن شغل پرسیدن وضعیت تأهل🔺 اعضاى خانواده🔺 پرسيدن اسم اشياء🔺 برطرف كردن نيازها🔺 خواسته‌ها🔺 موقعیت مكانى اشیاء🔺 آشنایی با مكان‌ها🔺 دادن آدرس مکان‌ها🔺 راهنمايي كردن🔺 آشنایی با وسايل حمل ونقل🔺 پيدا كردن ترمينال🔺 آشنایی با كرايه🔺 تاكسى گرفتن🔺 پیدا کردن محل اسكان مناسب🔺 مكان مناسب برای انجام امور شخصى🔺  صرف كردن پول🔺 خريد لباس🔺 انتخاب رنگ دلخواه🔺 خريد تنقلات🔺 پرسيدن ساعت🔺 ايام‌ هفته🔺 پرسيدن تاريخ🔺 آشنایی با غذاها🔺درخواست غذا🔺 پرسیدن در مورد غذا🔺 آشنایی با بيماري و اعضاى بدن🔺  خريد دارو از داروخانه🔺کارهایی که قبل از بیمار شدن انجام داده‌ایم🔺 تشکر كردن🔺خداحافظی كردن🔺

با کوله‌پشتی رایگان لهجه عراقی قفل زبانت را بشکن!

سوالات متداول شما

تلگرام اصلی را نصب کنید و باز زدن روی دکمه ورود به بسته رایگان لهجه عراقی کوله پشتی وارد تلگرام شوید و لذت ببرید.

دو راه برای خرید دوره دارید:

1. خرید از طریق درگاه پرداخت مستقیم بدون ثبت نام در سایت و دریافت لینک کانال به صورت دستی.

2. با کلیک بر روی دکمه بنفش رنگ ورود و ثبت نام در سمت چپ بالا، در وب سایت استاد سعید و سپس وارد دوره چمدون ویژه لهجه عراقی و زدن روی دکمه شرکت در دوره و ورود به فرایند خرید دوره و ورود به جعبه ابزار دوره و زدن روی دکمه پیوستن به کانال تلگرام .

با شماره 0991951422 در تمامی پیام رسان‌ها در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostadsaeed.com/?p=17922
اشتراک گذاری:
سعید اسحاقی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

3 نظر در مورد 7 قسمت کوله‌پشتی رایگان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. أشكرك يا استاذ
    لهاذ نذر الثقافي و بِلاش ، هاي الدورة كُلّش مفيدة
    تقبل الله ان شاء الله، رحمة الله والديك

    5